U nas reklamacje to żaden problem!
W razie jakichkolwiek problemów z zakupionym towarem, najlepiej na początku skontaktuj się z nami telefonicznie: 730 261 300 lub mailowo: sklep@dzikaknieja.pl
Może problem uda się rozwiązać w ten sposób.
Jeśli chcesz wysłać do nas produkt na reklamację lub zwrot, koniecznie włóż do przesyłki także kartkę z danymi:
- Imię i Nazwisko
- Numer telefonu do kontaktu
- Dowód zakupu towaru - najlepiej paragon lub fakturę
- Informację z opisem ewentualnej wady / powodem odesłania towaru
Wszystkie reklamacje rozpatrujemy na miejscu, najszybciej jak to możliwe. Zazwyczaj trwa to nie więcej niż 2 dni.
Adres do wysyłki:
dzikaknieja.pl
ul. Emila Fieldorfa Nila 7
32-050 Skawina
tel. 730 261 300
W przypadku nieuzasadnionej wysyłki, bez wcześniejszego kontaktu, produkt może zostać odesłany przesyłką pobraniową na koszt klienta!
Wszystkie szczegółowe informacje o udzielanej przez nas rękojmi znajdziesz w linku poniżej:
Reklamacje - Rękojmia - Szczegółowe informacje
Zwrot towaru do 14 dni - czyli prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość
- Klient będący Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego może odstąpić od zawartej Umowy sprzedaży bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Niniejsze zapisy mają również zastosowanie do osoby fizycznej prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą, która zawiera umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można wysłać drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@dzikaknieja.pl lub pocztą na adres: dzikaknieja.pl, 32-050 Skawina, ul. Emila Fieldorfa Nila 7.
- Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia, nie później niż w terminie 14 dni. Konsument ponosi przy tym tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw.
- Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- W przypadku odstąpienia konsumenta od umowy zwrot wpłaconej przez klienta kwoty nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia na podany przez klienta rachunek bankowy. Sprzedawca ma prawo wstrzymać zwrot kwoty jeśli nie otrzyma towaru lub potwierdzenia jego odesłania.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru dlatego sprzedawca może odmówić przyjęcia zwrotu lub pomniejszyć jego wartość (przykładem może być np. zerwanie folii ochronnych z ekranów, porysowanie rzeczy lub inne ślady użytkowania).
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy konsument może przygotować samodzielnie lub skorzystać z gotowych formularzy.
- Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje konsumentowi w przypadkach określonych w ustawie o prawach konsumenta z dn. 30 maja 2014 roku.