U nas reklamacje to żaden problem!

W razie jakichkolwiek problemów z zakupionym towarem, najlepiej na początku skontaktuj się z nami telefonicznie: 730 261 300 lub mailowo: sklep@dzikaknieja.pl Może problem uda się rozwiązać w ten sposób.

Jeśli chcesz wysłać do nas produkt na reklamację, włóż do przesyłki także:

  • Numer telefonu do kontaktu
  • Dowód zakupu towaru - najlepiej paragon lub fakturę
  • Informację z opisem ewentualnej wady / powodem odesłania towaru 

Wszystkie reklamacje rozpatrujemy na miejscu, najszybciej jak to możliwe. Zazwyczaj trwa to nie więcej niż 2 dni.

Adres do wysyłki:

dzikaknieja.pl
ul. Emila Fieldorfa Nila 7
32-050 Skawina
tel. 730 261 300

W przypadku nieuzasadnionej wysyłki i niestwierdzenia wady wysłanego do nas towaru na reklamację, produkt może zostać odesłany przesyłką pobraniową na koszt klienta!

 Reklamacje - Rękojmia - Szczegółowe informacje

Zwrot towaru do 14 dni

Zwrot towaru do 14 dni - Szczegółowe informacje

Zgodnie z ustawą o Prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) możliwość odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni przysługuje konsumentom.